dinsdag 19 september 2017

Omdat je in het leven zelf de slingers moet ophangen...

Donderdag was ik jarig... 35 jaar op de teller en ik moet zeggen, dat ouder worden ligt me wel. Je hebt meer ervaring, je ziet je kinderen opgroeien tot mooie personen, je hebt steeds meer vrienden om je heen, durft al eens nee zeggen en aan jezelf te denken... niets dan voordelen lijkt me.
Ik hoor dan soms dames klagen dat manlief hun verjaardag vergeet, dat ze geen leuk cadeau kregen, dat ze geen leuke dag hadden. Ik zorg gewoon zelf dat ik een leuke dag heb en zorg voor de slingers op mijn eigen feest!

Ik neem steeds verlof op mijn verjaardag zodat ik mijn kindjes zelf kan afzetten en ophalen op school (iets waar we alledrie enorm van genieten), na school kopen we bij Nancy een ijsje (dan mag dat een coupe zijn met alles erop en eraan), genieten van elkaars gezelschap en ik van de liedjes die ze voor mij zingen en hun oprechte wensen en 's avonds bestellen we Chinees.
De tijd die zij op school zaten ging ik op mijn eentje heerlijk een beetje shoppen, een spaghetti eten en sloot af met een lekkere cocktail voor ik terug aan de schoolpoort stond.

Mijn cadeau bestelde ik een dikke maand geleden al... ik zag op Instagram de prachtige patroongewichtjes voorbijkomen die Petite Celinemien maakt en moest deze gewoon hebben, mijn verjaardag kwam nog nooit zo goed gelegen.
Ze maakt de gewichtjes één voor één zelf (je kiest zelf welke petit fours en macarons je graag hebt) en dat is gewoon kunst met de grote K. Ze lijken zo echt dat mijn kids ze zagen staan en riepen "Jammie!!!! Ik wil deze! en ik deze!" Ze zijn in het echt gewoon nog veel mooier dan op foto, geloof me!






De service, opvolging, verpakking, ... je kan op niets iets aanmerken! Bedankt voor de prachtige items en bedankt om dat vervelende werkje wat patronen tekenen heet, op te leuken met je kunst!


PS: momenteel houdt ze een bestelstop maar via Facebook kom je het vast te weten wanneer je terug kunt bestellen

PS2: ik word niet gesponsord, dit is gewoon het verslag van een zeer tevreden klant, omdat sociale media gretig gebruikt wordt om te klagen, en we dit zeker ook moeten gebruiken om mensen te bestoeffen :-)



4 opmerkingen:

  1. Heerlijk hé! Ik ben ook dikke fan, schreef er dan ook zelf een postje over onlangs! Die met sterretje erop staat nog op mijn verlanglijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat lijkt inderdaad een super leuke verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ze zien er op foto al zo lekker uit! Blij dat je zo'n fijne verjaardag had, de positiviteit spat van mijn scherm!

    BeantwoordenVerwijderen