dinsdag 5 december 2017

Be the flamingo in a flock of pigeons...

Meer dan een maand was het hier stil, heel stil,... dat had weeral te maken met het lijf dat niet meer meewil... maar we gaan daar verder niet op in ;-)
Ik zat twee maanden thuis omdat het niet anders kon en vandaag start ik halftijds te werken en kijk ik positief naar de toekomst.

Wat ik leerde deze periode:
- alle energievreters gaan eruit, zonder pardon gaan al diegenen af van mijn Facebook die er enkel opzitten om te gluren, te roddelen, er plezier in te hebben, maar die eigenlijk geen moer om mij geven...
- puntje twee sluit daar op aan, ik ontdekte wie mijn echte vrienden en familie zijn, "broer" Michaël, zussen van de Femmadammen en de Naaitclub, vage kennissen via Facebook  en Instagram die me bezorgde berichtjes stuurden of juist motiverende... jullie zitten voor altijd en langer in mijn hart...
- dat ik zal moeten doseren en daar gaat mijn BuJo mij mee helpen, maar dat komt later ;-)
- dat ik maar één lijf heb en dat ik het zal moeten koesteren
- en last but not least, dat ik mezelf terug heb kunnen vinden en dat ik terug wil stralen als ervoor en dat lukt al aardig

Door het laatste raakte ik geïnspireerd om een haakproject waar ik al heel lang aan bezig ben, eindelijk af te werken... toepasselijker dan Fay kan een mascotte niet zijn. Want ik wil graag opnieuw die flamingo in een vlucht duiven zijn...

Patroon: Fay van Draad en praat
Garen: ByClaire 1
Van mijn vriendinnen kreeg ik meteen te horen dat ze nog een Wendy-touch miste en dus kreeg ze nog een gouden gehaakte sjaal, zodat ze met een beetje blingbling de winter door kan... ze past zo ook perfect bij mijn roze kerstboom met gehaakte kerstballen en zo kan ze zelfs kerst vieren <3


2 opmerkingen: