zondag 24 maart 2019

Minimalist wallet in goud

Toen de Minimalist van Noodlehead verscheen, kocht ik meteen het patroon aan maar zoals vaak bleef dat hier liggen omdat ik niet het juiste stofje had...
Tot ik bij Snaply een blinkend gouden stofje zag... bestellen en maken die handel...

Ik vind de combi van felgoud met fuchsia heerlijk...beetje kitschy maar daar hou ik net zo van. De voering had ik nog liggen en kocht ik een tijdje geleden bij Guy's naaicentrum in Hamme.

Het patroon in het Engels is altijd toch even aanpassen maar als je al eens een workshop volgde met patronen van Noodlehead of Swoon bij An van Jace did it! of Katrienette, dan kan je er perfect mee aan de slag!

Het knippen en verstevigen nam een uurtje in beslag, een uurtje of twee stikken later had ik een portefeuille die helaas wat klein uitviel... ik maakte dan wel de grote versie, deze is nog steeds niet echt een portemonnee voor iemand die de Rozy of de Wallet van Compagnie M gewoon is.
Het is een heel leuk model maar hier gaan de volgende twee versies voor de kids gemaakt worden, want daar is het formaat ideaal voor.

Patroon: Minimalist Wallet, Noodlehead
Kunstleder goud en roze: snaply.de
voering: Guy's naaicentrum
fournituren: Veritas






2 opmerkingen:

  1. Mooi en echt wel helemaal iets voor jou :) jammer dat het dan toch net iets te klein uitvalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, het heet natuurlijk minimalist voor iets eh :p Maar wel een heel tof portemonneetje!

    BeantwoordenVerwijderen