vrijdag 12 februari 2016

Over Stampertje en een beetje goud...

Mina is gek op jurkjes (welk 2-jarig prinsesje is dat niet?!) en is gek van schattige diertjes, ook van Bambi dus... toen ik vorige week de nieuwe stofjes van Disney spotte bij Veritas zag ik meteen de perfecte jurk voor Mina. Het stofje met Stampertje ging een toppertje zijn bij dochterlief en de pastelkleurtjes staan prachtig op haar bruine velletje. Ik nam een patroon wat haar op het lijf geschreven is: een combinatie uit SVDHZ 2 (hier vind je de combinatie terug) maar ging nu voor de terugflapmouwtjes om toch een ander resultaat te krijgen. Dat vind ik dus echt de beste eigenschap van het boek, oneindig veel variaties met enkele patroondelen, dus weinig tekenwerk ;-)
Ik voegde een tikkeltje goud toe onder de vorm van een paspel en mama en dochterlief zijn weer supertevreden...

Patroon: SVDHZ2
Stof: Veritas, het groene ruilde ik met een medetiret
Paspel: Veritas




De gouden panty kocht ik bij H&M
De gouden gilet is al van vorig jaar uit de feestcollectie van Zeeman


6 opmerkingen:

  1. Wat staat ze prachtig met haar nieuwe kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben verliefd op het jurkje en het stofje ♡ Maar dat wist je al van op Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zit haar echt als gegoten! Super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh waw staat haar prachtig. bij veel meisjes zouden die kleuren nu in de winter te flets zijn maar jouw meisje staat er beeldig mee! en schattig uiteraard

    BeantwoordenVerwijderen