maandag 25 juni 2018

Supporteren in stijl...

Vorige week was er de blogtour van Let's sti(c)k together met als thema het WK voetbal! Een superidee van Marjolein maar helaas geraakte ik niet op tijd klaar, al lag de stof hier al een dikke twee maanden, ik was te druk met andere dingen bezig. Deze dames raakten wel tijdig klaar dus ga zeker eens kijken!

FlaflinkoGezien bij JustineGirlsinuniformblogSewing à la CarteLarthFrullemiekeStokstaartje doet het zoAdivastyleMa’am Musketier – BlogrevolutionMarieke FalderiekeTwo OwlettesKreAtrienMade for InkaSewBelOOYAmadeViTessBlogliesje

Nu moest ik toch echt wel in gang schieten wilde ik het gekochte voetbalstofje niet voor niets gekocht hebben. Ik wist toen nog niet dat de Duivels zo gingen schitteren als zaterdag, dus ik nam twee patroontjes om te hergebruiken en het resultaat was er zaterdagmorgen met twee supertevreden monsters die konden supporteren voor hun helden (noot: we supporteren eigenlijk voor Radja dus willen toch even zeggen dat we hem missen <3 )

Patroon: Lena-dress (gratis patroon)
Stof: Modecoupon


Patroon: Billie, Zonen 09 (de smalle versie)
Stof: Modecoupon



1 opmerking: