zaterdag 19 december 2015

Voor de winter die hopelijk snel komt...

Toen ik vorige week bij Maurice ging ontbijten, kocht ik ook prachtige wol. Dat vertelde ik al in een vorige blogpost. Ik zag er ook meteen de geweldige haarbanden die ze verkopen en ik kende mijn volgende project :-)


Ik zette gewoon het aantal steken op voor de breedte die precies over mijn oren past. Ik breide net zolang tot het rond mijn hoofd paste, gewoon op tijd je breiwerk eens rond je hoofd houden.
De laatste 20 rijen schakelde ik over naar een gouddraad van Achor. 
Na het aan elkaar naaien, nam ik een gouddraad en fronste het gouden deel in het midden en klaar! Laat de winter maar komen :-)


1 opmerking:

  1. oh dat ziet er leuk en niet moeilijk uit, testje wordt deze week eens gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen