maandag 10 december 2018

#itsbeginningtolookalotlikechristmas

In oktober zag ik op het Instagramprofiel van Zuskus de aankondiging van een kerstshoot voorbijkomen, geheel in Zuskus-stijl... aangezien ze daar mijn favorite merk Rice verkopen en nog heel wat kleurrijke en trendy spullen , reageerde ik meteen en schreef mijn monsters meteen in...

Een week ervoor kregen we dan de laatste richtlijnen en de oproep was "kledij in rustige en sobere kleuren, zonder grote of drukke prints"... als er iets is wat niet in hun kleerkast hangt, dan zijn het net deze dingen... dus ik dook mijn stash in en vond twee pareltjes van de laatste See you at six-colletie die ik kocht omwille van de opdrukken die op hun lijf geschreven zijn. Ik kocht ze dan ook enkel voor die teksten want die kleuren zijn niet typisch Elias en Mina . Het was dat het zo moest zijn want ze kwamen dus goed van pas voor deze shoot. De "MAKE SOME NOISE" was voor Elias en "X MARKS THE SPOT" voor de dansende diva. Ik besloot een stoere jurk voor Mina te maken en een hoodie voor Elias... daardoor kon ik ook twinnen. Zij kreeg een boord in zijn stof en zijn kap werd gevoerd met haar stof... sober maar zo hartverwarmend voor deze weke mama...

De winkel bezocht ik voor de eerste keer, maar zeker niet de laatste... wat een geweldig lieve zussen, een geweldig assortiment en je kan er genieten van een heerlijk drankje tijdens het shoppen. Ik ga zeker nog eens langs!
Catching Memories legde alles vast op foto en hij kreeg zelfs Elias (die er eigenlijk geen zin in had) aan het lachen en hij genoot er uiteindelijk toch nog van. Mina die doet niets liever dan in de schijnwerpers staan en genoot met volle teugen van de shoot... ook dit is dus voor herhaling vatbaar.

Toen de foto's vorige week in de mailbox vielen, was ik een gelukkige moeder. Prachtige foto' van mijn prachtige kinderen... Geniet gewoon mee...

Patroon: Isa Sweater Dress van Bel'etoile
Stof: See You @ Six (herfst '18)




Patroon: Mikina uit I love sweaters (opgelet deze tailleren kort dus ik verlengde tot grotere maat)
Stof: See You @ Six (herfst '18)









2 opmerkingen: