zondag 22 mei 2016

Over de top...

Elk jaar in de maand mei gaan mijn kameraad Michaël en ik over de top... we gaan dan naar Toppers in Concert in de Amsterdam Arena! De vlamingen hoor ik tot hier vragen "Wat is dat?", de  nederlanders weten dat dit een feest is! De Toppers bestaan uit: Gerard Joling, René Froger en Jeroen Van Der Boom die, gehuld in over te top-pakken en dito podium tal van medleys zingen. Elk jaar is er een thema en dit jaar hadden de heren gekozen voor "A Royal Night of Disco". Hieraan wordt ook altijd een dresscode gekoppeld en deze editie was de oproep: Gold with a colourfull toluch of glitter.

Los van Toppers koos ik bij Droomstoffen een heel leuk paillettenstofje uit. In het terugrijden reden we trouwens langs Almere en ging ik langs bij de sympathieke Yvette voor een babbeltje en kocht ik uiteraard nog wat extra stofjes. Op Tirettenweekend maakte ik hieruit de Harley-top van La Maison Victor en toen hij klaar was, schreeuwde hij "Houden voor Toppers!!!" Voor mijn kameraad pimpte ik een t-shirt van Zeeman met de resten van mijn stofje want ik had niet zoveel meer over... ik deed dit geheel in Toppers-stijl en hij was blij met het resultaat.

Ik wist meteen dat we nu nog gouden onderstukken nodig hadden... ik kocht op het stoffencircus een geweldige gouden stretchstof. Voor mij nam ik een kokerrok die ik had en tekende het patroon over. Voor Michaël kocht ik een short bij Zeeman, knipte deze los voor het patroon en maakte zo een perfecte short.
De gouden kroontjes zorgden voor het Royal accent bij de disco.
We gingen zoals elk jaar nog langs  bij Monique van Lily's Faces langs voor een bodypaint in het thema en we waren klaar voor een onvergetelijke avond!

We gingen dit jaar voor een VIP-arrangement met walking dinner vooraf én een afterparty, alles geheel binnen het thema en we beleefden fantastische momenten. Zaterdag werden we op onze hotelkamer wakker met pijnlijke voeten (zou dat van het dansen zijn?), vol achtergebleven glitters en met een klein beetje hoofdpijn (misschien van de alcohol :-P ) maar met een pak mooie herinneringen! Op naar de volgende!






4 opmerkingen:

  1. Haha, dat ziet er idd wel heerlijk over the top uit! Leuke outfits :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is heerlijk! Bedankt voor het compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebben duidelijk genoten! Ik heb een paar vriendinnen die er ook elk jaar 'over the top' bij zijn! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen