maandag 23 juli 2018

Let's sti(c)k together op vakantie...

Deze editie van de blogtour heeft een voor de hand liggend thema: "op vakantie"... zo'n thema is soms echt wel de schop onder je kont die je nodig hebt om een project (waarvan het patroon al sinds de release afgeprint ligt te wachten op een creatie) eindelijk eens te maken.

Toen Debora vorig jaar haar Sweet Summersuit deelde met ons als gratis patroontje voor See You At Six wilde ik het meteen maken voor Mina en ik printte het dus als de bliksem af... en daar bleef het dus in mijn patronenbak liggen en wachten... wachten... wachten...

Marjolein kwam met het thema op de proppen en ik dacht meteen aan het speelpakje en aan een restje van de ice tea-stof dat ik nog liggen had... ik wist dus meteen wat te maken! Het patroon is zo simpel, terwijl het er zo geweldig uitziet, een echt toppertje dat op een dik halfuur in elkaar zit. De dochter vroeg zelfs al naar nog eentje :-) wordt dus vervolgd...

Bedoeling was om de foto's te maken tijdens onze vakantie in Drenthe maar net die week was het daar kil en winderig, we liepen door het oertijdpark zelfs door de regen, iets wat ze hier in België niet konden geloven! Onze tips voor Drenthe deel ik nog wel eens met jullie maar het prachtige landschap daar zullen jullie dus niet zien met het mooie pakje op de voorgrond.

Terug in België trokken we dan maar naar ons favoriete plekje in Oost-Vlaanderen: Puyenbroeck in Wachtebeke en de waterspeeltuin daar was natuurlijk een perfect alternatief!

Patroon: gratis patroon Sweet Summersuit
Stof: french terry "Iced Tea" van SYAS
elastische biais: Veritas






Ga zeker ook eens kijken wat de anderen deden met dit ruime thema... ik ben er zeker van dat er nog wat projecten op je to do-lijst gaan belanden...

FlaflinkoGezien bij JustineGirlsinuniformblogSewing à la CarteWoohoo by davinaLarthFrullemiekeNathalie’s NaaiselsStokstaartje doet het zoAdivastyleWilwarin CoutureNaaizSkwadraatliveTwo OwlettesMade For InkaViTessStofjesverslaafd NaaisdrovjeJust DelphinedraadjesKhadetjesMieldefleurLunatiek

14 opmerkingen:

  1. Da snoetje! 😍 Wat een prachtig badpak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakje. Een dotje, jouw dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad zo schattig en vrolijk die dochter van jou in dat pakje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig meisjes pakje: leuke stof keuze en prachtige details.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig! Wat staat dat pakje haar geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig meisje in een schattig pakje: win win situatie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat patroontje is zo leuk en deze versie staat haar beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh! Ik maakte ee zelf de afgelopen 2 maanden al 6 voor de dochters maar nu krijg ik zin om er nog bij te naaien 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig en vakantieproof om heerlijk in te spelen. Anja Wouters @stokstaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een topcombi: patroon, stof en de biais! Ik ga er helemaal van watertanden 😀

    BeantwoordenVerwijderen