woensdag 12 februari 2020

Becky - Fibremood 8

Ik mocht weer een naaisel maken voor de lancering van de nieuwe Fibremood, editie 8 al ondertussen...
Ik wilde eerst een jurk voor mezelf maken maar met zwangere buik was dat toch geen strak plan dus ging ik maar weer voor een naaisel voor Mina.
De Becky: een stoere sweaterjurk met kap, ideaal voor mijn mini-diva die houdt van wat stoerdere dingen...
Het ideale stofje had al even liggen en kocht ik in december tijdens een uitstapje naar De Soldeur in Kortrijk. Een french terry van About Blue Fabrics en omdat ik niet genoeg had voor het hele kleedje (die kinderen worden groot :-P ) maakte ik de kap in een bijpassend stofje, ik vermoed van dezelfde reeks?

Mina is 6 maar groot dus ik maakte haar de 8 jaar en deze zit perfect! Nu nog met een legging voor de "winter" en in de lente lekker met blote benen...
Mina trok hem alvast niet meer en is fan!

En voor mezelf staan ook alvast een paar dingen op de to do-lijst, maar dat zal dan voor mei zijn ;-) Deze nieuwe top-editie is vanaf nu te koop in de winkels!
Check zeker ook de andere deelnemers aan de linkparty om alvast inspiratie op te doen...

Patroon: Becky, Fibremood 8
Stoffen: About Blue Fabrics bij De Soldeur/Wild van stof te Kortrijk




Geen opmerkingen:

Een reactie posten