donderdag 11 juni 2020

Cosynette



Patroon: Cosynette van Katrienette
Streepjesstof: See You @ 6
Skai en fournituren: Ateljee Caro
voering: uit voorraad

Katrien van Katrienette, lanceerde begin juni haar allereerste tassenpatroon "Cosynette". Ik keek er eigenlijk echt wel naar uit want als het patroon en werkbeschrijving net zo gingen zijn als haar workshops (waarvan ik er al een paar volgde en dus weet hoe degelijk en gestructureerd ze zijn) , dan werd dit een toppertje.

En ja hoor, ze loste alle verwachtingen in. De werkbeschrijving is zo uitgebreid, gedetailleerd en aangevuld met heel veel foto's, dat zelfs de vroegste beginner de tas in elkaar krijgt zonder problemen! Elk stapje wordt uitgebreid en logisch beschreven en verduidelijkt door duidelijke en relevante foto's.
Het is alsof je Katrien erbij krijgt als je het patroon koopt. Als je bij haar al een workshop volgde, voel je haar vakkundige begeleiding doorheen het patroon.



Het patroon zelf is dan ook nog eens precies, met alle markeringen en toevoegingen die nodig zijn op alle onderdelen waardoor zelfs de voorbereiding een feestje wordt. Geen enkele keer had ik stof te veel, kwamen naden niet op elkaar, moest ik iets lostornen omdat het niet overeen kwam... echt bijna de perfectie!

Katrien, oprecht gefeliciteerd met dit patroon! Niet alleen een leuke en mooie tas maar ook nog eens zo'n beschrijving afleveren... je krijgt niet snel zoveel waar voor je geld!
Ik kijk al uit naar het volgende!

Ter info: ik ging voor alle opties behalve de paspel rond te tas... de flap en de achterzak maakten het  voor mij een echte tas dus die mochten niet ontbreken.



Stoffen komen uit voorraad: de canvas met streepjes is van een vorige collectie van See You @ 6
De skai van de flap en de fournituren komen van bij Ateljee Caro



Geen opmerkingen:

Een reactie posten