maandag 22 oktober 2018

Stik Belgique week 4: nog meer spam

De Stik Belgique - maand van Flaflinko begint bij mij zowat de maand van I <3 sweaters te worden. Neen, ik ben niet gesponsord ofzo, ik vertelde al dat ik het boek vrij laat kocht en dat ik meteen verliefd was op de modellen!
Voor Mina maakte ik deze zomer ook al een sweater uit het boek maar door het warme weer kwam die nog niet op de blog... hij lag dus klaar om foto's te maken toen ik zaterdag demo's gaf in de plaatselijke bib over werken met de cameo. In de bib van Dendermonde werd zaterdag namelijk de M@kerstrap gelanceerd, maar daarover later meer... er zullen onder andere cameo's te gebruiken zijn door de ontleners want het is uiteindelijk een investering die niet iedereen kan doen. Daarom ging ik zaterdag de mensen al warm maken met een demo t-shirt pimpen. Ze brachten zelf een t-shirt mee, we maakten samen een afbeelding en na 15 sec onder de pers gingen de ogen blinken van blijdschap!
Ik sneed vrijdag nog snel een voorbeeldje om de nieuwe machines te testen en had dus iets nodig waar de flex opkon en de winkels waren al dicht... maar daar lag die sweater en het was een ideale combi.
Mina is weer eens dolblij en ging stralend als een diva naar school...

Patroon: Triko uit "I love sweaters" van Fran Vanseveren
Stofje: zomercollectie van Eva Mouton







Doe ook eens je rondje bij de andere deelnemers, er zijn weer pareltjes bij

FlaflinkoKhadetjesNaaisdrovje –  The Needle Of ChoiceWilwarinCoutureLarthSkwadraatliveAdivastyleJust DelphineNoxeemaMiss PixieGezien bij JustinePlus 2 is 5!MimalokiLilliepawillieSewing à la carteGirls in UniformMiel de FleurMarieke FalderiekeStoffenspulletjes

8 opmerkingen:

  1. Met recht een diva, wat een modelletje. Toffe hals en leuk stofgebruik 🖤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi truitje! Ik maakt hiervan een lange versie voor mijn nichtje en die was er ook super tevreden mee! Het boek ligt hier nu ook opnieuw klaar 😁
    Ben je beetje tevreden met hoe de maat valt? Heb je de gewone kledingmaat genomen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahja, en kei benieuwd naar je project want Dendermonde is echt niet ver van mij :-)

      Verwijderen
  3. Ooh wat een leuk project die cameo's. En dit is een superleuk truitje, ze staat er super mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Holaaaaa, wat een mooie sweater, en wat een stralende dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi kleine diva :p Ze ziet er alleszins heel gelukkig uit met dit naaisel, en terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die poseert geweldig zeg... ze doet het opschrift alle eer aan ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zalig! De trui past duidelijk perfect bij je dochter :)

    BeantwoordenVerwijderen